Het park en de tunnels van Ravne

1 augustus 2023 - Visoko, Bosnië en Herzegovina

Vanmorgen vroeg uit de veren voor een meditatie in de tunnels van Ravne. Een klein kwartiertje met de auto op weg. Een kleine opstopping bij de rotonde bij de tolweg. Maar we kunnen er gelukkig snel tussendoor piepen.
Behalve dat mediteren goed is gaan we vooral voor de helende energie in de tunnels. Eric, Lydia en Ellen kozen een plek bij de grote keien. Hans en ik zijn een stuk doorgelopen tot we een plek vonden waar de energie zuiver en goed voelde. Hoe bijzonder deze meditatie weer was bleek na de terugkomst met elkaar. Een ieder voelde ook echt de energie. Dat zich uitte in het zien van beelden, het voelen van juist extra pijnen, warmte en kou voelen. Maar vooral die zuivere lucht in je longen en lijf. Wat heerlijk. Op de terugweg in de tunnels kwamen we al veel mensen tegen. Mensen met duidelijke lichamelijke klachten, jonge mensen, oude mensen, groepen met yogamatjes en dekens. Morgen gaan we dit zeker weer doen.

04ba41b6-7768-470d-a0b5-dba1843cbeb16f001910-d51f-4841-8198-dd1eba201302

5b3a5d4b-afa0-492f-a8e0-2245d72904bf
Vandaag op weg naar de Piramide van de Zon. En zullen we ook weer de middag in park Ravne met Thea aan de slag gaan. Vakantie?

Nee, hier wordt hard gewerkt.

e83ded2f-c640-4028-91f2-e567a4fc609d

1. Marieke Schellekens:
    1 augustus 2023
    Wat fijn dat het jullie allemaal zo goed doet!