Thuis!

8 augustus 2023 - Delft, Nederland

Lieve mensen,

We zijn weer thuis. De terugreis verloopt ondanks de wachttijd van 2 uur bij de grens van Kroatië sneller dan gedacht. De EU grens zorgt voor een strengere controle dan op de heenreis.
De eerste dag eindigen we in Udelbach bij Graz. Het is rond  21.30 uur en moeten nog een slaapplek vinden. De eerste 2 hotels hebben alle lichten uit en nemen geen telefoon meer aan.
We komen aan bij een pension. We proberen na aanbellen het telefoonnummer en yes we hebben contact. Na enige aarzeling gaat de dame toch haar best doen om ons een plekje voor de nacht te geven. Het blijkt een top locatie te zijn. Schoon en heel netjes. Het ontbijt de volgende ochtend is heerlijk. Verse locale produkten en een vers gebakken eitje of roerei.

We vertrekken om 8 uur.
En het  lukt ons om met 2 dagen weer thuis te zijn. En ook dat voelt goed. De honden en de kat hebben ons gemist en willen het liefste in ons kruipen als we binnen stappen.

Ons eigen bed voelt zo lekker vertrouwt en luxe. We dragen de energie van Bosnië nog met ons mee. We hebben energie en zien er goed uit. En dat terwijl het geen luier vakantie was maar echt hard bikkelen.

We omarmen de mensen aan het thuisfront en nemen nieuwe mensen mee in ons hart.

Dank jullie wel voor het lezen van onze belevenissen.  Wij gaan verder ons (spirituele) pad bewandelen. Doen jullie mee?

Dank je wel voor jullie onmisbare bijdrage:

Hans, Ellen, Lydia, Martine, Thea en Dominicus

2. Kathy:
    Welkom thuis
  3. Netty:
    9 augustus 2023
    Fijn dat jullie weer heel en gezond thuis zijn lieve .gr
  4. Netty:
    9 augustus 2023
    Fijn dat jullie gezond weer thuis zijn lieve gr.
  5. Marieke Schellekens:
    9 augustus 2023
    Fijn dat de thuisreis zo goed verliep.
    En hoe fijn jullie het ook hebben gehad en wat jullie ook allemaal beleefd hebben en mooie momenten hebben ervaren die jullie als positieve bagage mee naar huis namen. wat is het dan toch ook altijd weer fijn om thuis te komen.
    Lieve groet, Marieke
  6. Kathy: