De piramide van de Maan

3 augustus 2023 - Visoko, Bosnië en Herzegovina

Woensdag. Na een hele vroeg start 7.00 uur met een meditatie  in de tunnels gaan we vandaag de piramide van de Maan bezoeken.

IMG_0508

Hier in dit gebied staan meerdere piramides. De info dat piramides alleen in Egypte voorkomen is allang achterhaalt. Echter de info hierover wordt nog niet overal erkend. In het gebied waar wij vandaag zijn bevinden zich de Piramide van de Zon, de Piramide van Maan, de Piramide van de Draak, de piramide van de Liefde, de Tumulus piramide en het centrum van Moeder Aarde. Deze piramides ontdekt door Dr Sam Osmanagich hebben een labyrint van tunnels die kilometers voor de Piramides beginnen. Elke piramide heeft zijn eigen bouwstructuur en energie. Ze zijn echt op de millimeters,  op dezelfde afstand van elkaar gebouwd waar ze een triangel met elkaar vormen.
Er is nog steeds een discussie dat het geen piramides zijn maar gewoon natuurlijke bergvormen. Wij zijn na deze dagen er meer dan 100% van overtuigd dat het echt door mensen gebouwde piramides zijn met technieken die we nu nog niet helemaal hebben kunnen achterhalen maar dit zal zeker de toekomst ons brengen.

54fd8216-b968-4db3-83e4-6303be8505261be1569c-e465-4af4-a294-5db4164d47361bed5873-40d4-4e5b-ab9a-dfb36417348bIMG_0539IMG_0542IMG_0526
De piramide van de maan is opgebouwd via plateaus of wel terrasbouw. Anders dan met grote blokken. Dit betekent dat we makkelijker de top kunnen bereiken en dat de top ook plat is. Hierboven voelt de energie zachter dan bij de Zon piramide. Was daar de energie harder, de omgeving ruiger, moeilijker te bereiken. Is de Maan piramide vlakker, vol grasvlaktes met bloeiende bloemen. En valt de energie als een zachte deken over je heen. Alles komt in een zachte relax stand.

90671ff2-6822-417c-a626-10fc1cb61048 Heerlijke Bosnische lunch

De middag de workshop met Thea over self-healing. De eerste oefening was zeer bijzonder. Wat je met energie kunt doen is ongelooflijk. De Self-healing meditatie bracht Eric meer rust. Ik heb mijn eigen rugpijn kunnen oplossen. Gewoon met mijn eigen handen. Bizar toch!

2a535cd6-eeb5-4b70-9a8a-8f10697921ef
Tijdens de  weg naar de top kwam deze vlinder op mijn hand zitten. Aan het eind van het verhaal van onze gids Aydin vloog hij weg. Thea vertelde dat de vlinder staat voor transformatie. Hoe mooi!84863be4-d751-40ce-868b-cd518c670f7dNatuurlijk even knuffelen

1. Netty:
    3 augustus 2023
    Mooi alles hoor gr. Van ons
  2. Marieke Schellekens:
    3 augustus 2023
    Wat een mooie dag weer!
    De selfhealing ook erg mooi en met resultaat!
    En dan ook nog de vlinder op Astrid's hand.