De Tumulus piramide

4 augustus 2023 - Visoko, Bosnië en Herzegovina

Donderdag starten we na de standaard meditatie in de Ravne tunnels onze trip naar de Tumulus piramide. Deze piramide heeft een ingang dat aan de Oostkant ligt dat ook begin betekent. Tumulus betekent Hidden/ verborgen. De Tumulus piramide heeft weer een andere bouw dan de Zon en de Maan piramide. Hier hebben de piramide meer in een ronde vorm gebracht. Grote platen aangebracht. Onderzoekers hebben geprobeerd om door middel van boring een open ruimte te vinden in deze piramide.

IMG_0564

Daar zijn ze gestrand op een keiharde plaat. Wel blijkt dat er een spiraalvormige energie van boven en naar beneden beweegt. Er bevindt zich dus een hoger energie in deze piramide. Een energie die mogelijk een grote functie/ bijdrage heeft gehad of nog gebruikt kan worden. Ook hier zijn de wanden van platen gemaakt dat niet door de natuur gecreëerd kan zijn.

IMG_0539IMG_0571Ook hier zijn we naar de top gegaan voor een meditatie en de energie. Op de piramide kun je wensen doen, vragen wat je zou willen of waar je hulp bij nodig hebt. En vertellen wat jou bijdrage wordt.
Hier kregen we een cadeautje. Er groep sjamaandrummers en zangers waren hier volop aan het zingen. Zie bij kopje video voor deze belevenis.  We werden geheel open mee genomen in deze energie van zang en spiritualiteit. Wat een bijzondere belevenis. Eric kon helaas niet mee naar de top. Maar kreeg een sessie met Dominicus. Hij heeft de hele groep versteld laten staan doordat hij lopend zonder kruk of rollator naar onze bus toe liep van een stuk berg af. Ongelooflijk! 6a2c54fa-b00c-4632-a70b-bb67c66b06ee

1. Netty:
    4 augustus 2023
    Nou wat genieten jullie toch en erg mooi daar breng wat energie voor oom en mij mee lieve gr,tante
  2. Robelly:
    4 augustus 2023
    Wat een geweldige ervaring 👍
  3. Marieke Schellekens:
    5 augustus 2023
    Wat maken jullie veel mooie dingen mee.
    Die pyramides zijn wel héél interessant, top om dit allemaal zo te beleven.
    Wat een leerzame tocht op veel gebieden.
    Geweldig dat Eric een stuk zonder hulpmiddel kon lopen.