Vandaag passeren we 3 landen Oostenrijk, Slovenië en Kroatië Eind doel bijna bereikt. .

29 juli 2023 - Flachau, Oostenrijk

Vandaag wakker geworden in Oostenrijk. De lucht ruikt schoon. Het uitzicht geweldig.  We hebben wat bewolking en lichte regen. We gaan op weg naar Slovenië. Dus de korte broek gaat aan, we gaan de zon tegemoet.
We hebben een stop in de buurt van Klagenfurt. Waar wat we al verwachtte de zon volop schijnt

16f74ddf-d0d7-4120-b8c2-0c7b6fb5930b
Onverwachts worden we via een omweg door Klagenfurt gestuurd, Voor Ellen en Hans een emotioneel moment. Dit is de stad waar de moeder van Ellen jaren terug onverwachts met spoed geopereerd moest worden en zij daar een spannende tijd door maakte  De wens om een keer terug te gaan lag niet voor nu in de planning echter het lot zorgde ervoor dat wij nu dus wel door deze stad kwamen. Bijzonder dat dat toch zo gebeurd. Het is the spirit van deze reis.

IMG_0336
We zitten vrij vlot in Slovenië. Je merkt dat het landschap veranderd naar wat vlakkere stukken maar nog steeds groen en mooi. Ons doel is tegen de grens van Bosnië aan te stoppen. En dat doen we in het plaatsje Ivanic grad.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marieke Schellekens:
    29 juli 2023
    Mooie foto's van vandaag!
    Wat bijzonder dat jullie "toevallig" door deze stad kwamen, fijn dat jullie bij elkaar waren. Op zo'n moment is het zo fijn om je vrienden bij je te hebben.
  2. Ellen:
    30 juli 2023
    Het was een echt kado de reisden van gisteren, ik had het met niemand anders als jullie willen delen❤️