Hotel Sport

29 juli 2023 - Ivanić Grad, Kroatië

We komen terecht in Hotel Sport. Een redelijk net hotel voor een redelijke prijs en met zwembad. En hoe heerlijk is het om na zoveel dagen lang in

fc281e0f-0ead-48d9-ba8c-535a624bf72f

de auto te zitten onze dikke benen en enkels te verkoelen in het zwembad.

IMG_0354IMG_0344

IMG_0339
Het water van het zwembad was wat aan de koude kant en kostte even wat doorzettingsvermogen om het water in te gaan. Tot grote hilariteit van 2 hotelgasten die er flink om konden lachen.

Na het zwemmen zijn we gaan eten bij het restaurant van het hotel. Allereerst een voorgerecht van homemade breadsticks with cream.

IMG_0349
Nog nooit gegeten. Het lijkt op gefrituurde broodstengels met kruiden. Het smaakte verrassend goed. Als hoofdgerecht hadden we allemaal een pizza besteld. De meeste van ons hadden een grote pizza behalve Eric die had een extra large. Toen de pizza's geserveerd werden vielen we bijna van onze stoel vooral van het lachen.

e09a49d3-62cc-4ec1-961c-6cb684219d8f
Dit was echt groot. Ook het personeel had er veel plezier in. Die dachten daar vast;  heb je weer zo’n toerist met een extra grote pizza, nou die kan hij krijgen.  Alle 4 hebben we de pizza’s niet opgekregen ondanks dat hij echt heerlijk smaakte. En de eind rekening van dit etentje? 70,- voor 4 personen met fooi. Zo kan je nog wel een keer uiteten!

bf9dbaa8-b7f5-4eb3-bdf4-ab953582461275bf9734-5d4c-4b04-ac99-999767519588

1. Marieke Schellekens:
    29 juli 2023
    Haha ik heb ook kostelijk gelachen om jullie zwembad verhaal.
    Heerlijk dat jullie hier even lekker hebben kunnen ontspannen na zo'n lange rit.
    En die pizza's ........😀😀😀