De voorbereidingen gaan van start!

20 juli 2023 - Delft, Nederland

Nog maar 7 dagen en we zijn onderweg naar Bosnië. Ik kan me er nu nog niet bij voorstellen maar kijk er wel heel erg naar uit. Aan de ene kant heb ik geen verwachtingen, aan de andere kant juist heel veel. Ik voel dat dit een magische reis wordt, met heel veel bijzondere momenten. Het eerste bijzondere aan deze reis is om hem te doen met Eric, die het heel spannend vindt vanwege zijn lichamelijke klachten. En met Ellen en Hans, onze zielsverwanten, familie, steun en toeverlaat. Een reis waarbij we een ieder naar onze eigen spirituele ziel gaan luisteren.....................versterkt met energieën van moederaarde. Hoe mooi is dit om dat te mogen doen..................

Eric en AstridEl en Hans

1. Adrianne van Peet van Maanen:
    24 juli 2023
    Veel plezier Astrid. De copyshop a.d. Krakeelpolderweg is even dicht zie ik.
    Een vriendin van me heeft een energetische reis gemaakt in die omgeving. In drukwekkend. Groetjes Adrianne
  2. Annet vd Ende:
    24 juli 2023
    Wat een mooie reis zal dat worden en gaaf dat het voor ieder een andere en mooie ervaring zal worden . Geniet ervan en dubbel ook voor Eric 😘😀
  3. Marco:
    24 juli 2023
    Heel veel plezier en geniet van alle mooie momenten
  4. Henk Huitsing:
    25 juli 2023
    Heel veel goeds met reis en verblijf gewenst! Mooie dingen en verrassingen!
    En spirituele inzichten. Lijkt me een prachtige ervaring.🙏💛
  5. Netty:
    25 juli 2023
    Eric astrid El en hans een mooie reis toegewenst ga er van genieten en gezond weer terug in delft ook van alle kinderen dikke kus
  6. Marieke Schellekens:
    25 juli 2023
    Eric heeft mij verteld van deze bijzondere mooie reis die jullie nu al heel binnenkort met elkaar gaan maken.
    Wat mooi om zoiets bijzonders met elkaar te ondernemen. Dat zal zal de mooie band die jullie al hebben alleen nog maar meer verstevigen.
    Mijn wens voor jullie allemaal is dat jullie terugkomen met hele bijzondere belevingen en momenten waar je in je verdere leven heel veel aan zult hebben.
    Groet, Marieke
  7. Ellen:
    26 juli 2023
    Wij kijken er ook zo naar uit om dit met jullie te kunnen beleven.
  8. Yvette:
    27 juli 2023
    Goede reis en geniet van deze mooie reis!
  9. Astrid:
    27 juli 2023
    Dank je wel lieve mensen. Hou de blog in de gaten. En we nemen jullie mee op deze reis.

Dikke knuffel…

Eric en Astrid